top of page

Leltárellenőrzés

A kötelezően elvégzendő tárgyi eszköz leltár kiszervezése külső szolgáltatónak vitathatatlan előnyökkel jár – azon túl, hogy a ráfordított idő jelentősen csökken, az üzleti tevékenység zavartalansága is garantált. Ugyanakkor Magyarországon jellemzően a nagyobb cégek választják ezt a megoldást, mivel az eszköz- vagy készletmennyiség nagyságából adódóan már nincs kapacitásuk a leltárfelvételre.

A kisebb vállalkozások ezzel szemben – elsősorban anyagi okokból – gyakran a saját alkalmazottaikkal végeztetik el a leltározást. Ennek kétségtelen hátránya, hogy az objektivitás hiányából fakadóan lényegesen kisebb hatásfokkal szűrhetőek ki az esetleges hibák. Leltárellenőrzési szolgáltatásunk ezekre a helyzetekre kínál középutat, hiszen így kisebb anyagi ráfordítás mellett is érdemben növelhető a leltár objektivitása, megbízhatósága.

Az eszközök rendszeres ellenőrzése kulcsfontosságú a vállalkozás hatékony működése szempontjából. Leltárellenőrzési szolgáltatásunk biztosítja:

A rejtett hibák nagyfokú hatékonysággal való felderítését

Az esetleges eltérések és problémák gyors azonosítását

Leltározási és dokumentációs fegyelmet

Mivel a leltár ellenőrzését független szolgáltató végzi, ezért

  • a rejtett hibák nagyfokú hatékonysággal felderíthetőek,

  • az eltérések könnyebben kimutathatóak,

  • valamint a leltári és dokumentációs fegyelem is megtartható.
     

Cégünk a szokásosan alkalmazott leltárellenőrzési metodikán túl lehetőséget biztosít arra is, hogy a megbízóval szorosan együttműködve egyedi ellenőrzési rendszer kialakítására kerüljön sor.
Figyelembe véve a vállalkozás specifikumait, a megrendelő saját igényeire szabhatjuk szolgáltatásunkat.

 

Leltárellenőrzés szolgáltatásunkat kimondottan ajánljuk

üzlet/üzletrész eladásából, illetve vásárlásából adódó átadás-átvétel esetén a korrekt elszámolás elősegítésére.

bottom of page