accountIT
Tárgyi Eszköz Menedzsment Szoftver
Hatékony, rugalmas és biztonságos megoldás a tárgyi eszközök kezelésére.
Szoftverünk két cég együttműködésével jött létre. A DWS leltározási szakértelmét ötvöztük a K3Net Kft. fejlesztői tudásával. Ennek köszönhetően a piaci igényeknek megfelelő leltár szoftver jött létre.
Szoftverünk segítségével a leltározási folyamat egyszerűvé és átláthatóvá válik, miközben időt és költségeket takarít meg vállalkozása számára.
Az accountIT tárgyi eszköz leltár szoftver főbb funkciói
Pontos nyilvántartás
A leltározás folyamata során az összes eszköz naprakész nyilvántartása biztosított.
Kiváló kezelhetőség
Felhasználóbarát felület, amely mindenki számára könnyen elsajátítható.
Egyszerű azonosítás
Az eszközök könnyű azonosítása és nyomon követése.
Idő- és költséghatékonyság
Hatékony eszközgazdálkodás révén csökkentheti a felesleges kiadásokat és időt takaríthat meg.
Rugalmas bővíthetőség
Szoftverünk alkalmazkodik az Ön vállalkozásának változó igényeihez, akár egyedi szoftverfejlesztési megoldásokkal.
Adatbiztonság
Adatainak védelmét a legmodernebb biztonsági protokollok garantálják.

Miért válassza az accountIT tárgyi eszköz menedzsment szoftvert?
16
év tapasztalat
5
ipari szektorban kipróbált technológia
26,000
fejlesztéssel töltött óra
97%
ügyfél elégedettségi mutató
Az accountIT tárgyi eszköz menedzsment szoftver minden igényt kielégít, ami a modern vállalatok számára elengedhetetlen. Legyen szó leltározásról, eszköznyilvántartásról vagy nyomon követésről, a szoftverünk biztosítja a szükséges eszközöket és funkciókat, hogy hatékonyan kezelhesse vállalata eszközeit.
3 érv az accountIT tárgyi eszköz menedzsment program bevezetése mellett
01
Pénzügyi tervezhetőség
A tárgyi eszközök leltározása elengedhetetlenül fontos minden vállalkozás számára, hiszen ezáltal nemcsak a felesleges kiadásokat kerülhetjük el, de az újabb beszerzések megalapozott pénzügyi tervezhetőségét is szavatoljuk. Emellett a precíz nyilvántartás nagymértékben befolyásolja a cég értékteremtő képességét is. Az általunk kínált leltár szoftver és szolgáltatásunk teljes mértékben a vállalkozás igényeire szabható, és mellettük zavartalanul folyhat a munkavégzés.
02
Kiszervezett leltármenedzsment után is tovább kezelheti az eszközeit
Az eszközök leltárba vételének elmulasztása mind számviteli, mind üzletfolytonossági szempontból komoly kockázatot jelenthet. Adódhat olyan eset, amikor egy futó projekthez kapcsolódó beszerzés során nyilvántartásba vétel nélkül, azonnal használatba kerülnek az új eszközök. A projekt lezárultával ezek elértéktelenednek, hiszen további hasznot nem termelnek. Kiszervezett leltármenedzsmenttel és megfelelő szoftveres háttérrel utólagosan is beazonosításra kerülhetnek a használaton kívüli, lappangó eszközök, így pedig megelőzhetőek a további szükségtelen beruházások. Az alapállapot felmérése után folytathatja a leltározást, leltárellenőrzést és az eszközök kezelését az accountIT szoftverben. Az accountIT a mozgó eszközök lekezelésére is alkalmas!
03
Felhőalapú szoftver: Online nyomon követés valós időben
Helyzetfelmérést követően kialakítható az optimális leltározási metodika, és ezek alapján elkészülhet a projektterv. A leltározás során párosításra kerülnek a hiányok és a többletek, melyről részletes kiértékelést készítő az accountIT-ban. A teljes folyamat hitelességét a leltárív online nyomon követése és az interaktív felhőalapú adatszolgáltatás garantálja.
Az accountIT díjszabása
Funkció | BASIC | STANDARD | PRO |
---|---|---|---|
Telephelyek száma | 1-2 | 3-10 | Korlátlan |
Díjmentes online oktatás | 1 alkalom | 2 alkalom | 3 alkalom |
Eszközök mennyisége | 2.500 db-ig | 10.000 db-ig | Korlátlan |
Helpdesk | 5 alkalom / hó | 10 alkalom / hó | Korlátlan |
Kiegészítő felhasználói oktatás (5 fős csoportoknak, on-line, max. 2 óra időtartamban) | 50 000 Ft / alkalom | 50 000 Ft / alkalom | 50 000 Ft / alkalom |
Egyszeri bevezetési díj** | 160 000 Ft | 210 000 Ft | egyedi ajánlat |
accountIT szoftver díj* | 45 000 / hó | 65 000 Ft / hó | egyedi ajánlat |
Cégcsoportok száma | 1 | 3 | Korlátlan |
accountIT szoftver telefonos felhasználói támogatás*** | go-live support keretén belül ingyenes, utána
20 000 Ft /óra | go-live support keretén belül ingyenes, utána
20 000 Ft / óra | go-live support keretén belül ingyenes, utána
20 000 Ft / óra |
A táblázatban feltüntetett árak az ÁFA-t nem tartalmazzák!
* Havi díj tartalma: accountIT szoftver licencdíja és a support keretén belül e-mailen keresztül történő korlátlan bejelentési lehetőség, helpDesk támogatás
** Bevezetési díj tartalma: felmérés, paraméterezés, adatbetöltés, testreszabás, jogosultságok beállítása ügyfél igények alapján, ügyfél által átküldött törzsadatok betöltése /// felmérés, paraméterezés, adatbetöltés, testreszabás
*** 15 perces elszámolási egységekben, telefonos segítségnyújtás az oktatás után és a leltározás ideje alatt